Dejavnosti
|
Dejavnost naše družbe se deli na Izobraževalno založništvo, Založništvo tiskovin in Trgovino. "Znanje uresničuje sanje" je v Izobraževalnem založništvu DZS, d. d., udejanjenje resnične želje, da prav vsi, od strokovno usposobljenega uredniškega tima pa vse do oddelka prodaje in trženja s svojim znanjem in kreativnimi zunanjimi sodelavci ustvarjamo takšen uredniški program, ki je kljub zaostrenim razmeram v slovenskem založništvu še vedno med največjimi, in ki ponuja učbenike, obučbeniška gradiva, otroški in mladinski program, slovarje in priročniki ter splošni literarni del v najširšem obsegu.
V letu 2002 smo v Založništvu tiskovin, z izvedbo vseh načrtovanih aktivnosti in prodornim nastopom na trgu dosegli načrtovani rezultat in s tem dosegli velik tržni delež na domačem trgu (preko 70 odstotkov). Nadaljevali smo z razvojem in širitvijo naših dveh blagovnih znamk ALEA in AKTA, kateri sta nosilki zelenega znaka SQ kot najvišjega slovenskega priznanja za kakovost izdelkov in storitev. Nadaljevali smo tudi z širitvijo ponudbe računalniških programov za poslovanje malih podjetij in samostojnih podjetnikov. Poleg računalniškega programa PCA Podjetnik, ki smo ga založili v letu 2000, smo v letu 2002 trgu ponudili še tri dodatne računalniške programe: PCA Prodaja, PCA Prodaja Plus in PCA Poslovanje.
Prodajni program Trgovine obsega poleg knjig (leposlovja, učbenikov) in tiskovin še skoraj 30000 različnih izdelkov. S povečevanjem prihodka povečujemo tržni delež in postajamo največji trgovec v panogi. Žal je potrebno ugotoviti, da kljub relativno veliki rasti prihodka nismo uspeli povečati razlike v ceni, ki je v primerjavi s preteklim letom realno enaka. Razlog je potrebno iskati v zaostrenih razmerah v gospodarstvu kakor tudi v neizprosnem boju s konkurenco. Na stroškovni plati smo predvsem zaradi drobljenih dobav povečali stroške storitev, tako da je skupen rezultat divizije v primerjavi z letom poprej realno slabši.
|