Založništvo tiskovin
|
V letu 2002 smo v Založništvu tiskovin z izvedbo vseh načrtovanih
aktivnosti in prodornim nastopom na trgu dosegli načrtovani
rezultat in s tem dosegli velik tržni delež na domačem trgu
(preko 70 odstotkov).
Nadaljevali smo z razvojem in širitvijo naših dveh blagovnih
znamk ALEA in AKTA, kateri sta
nosilki zelenega znaka SQ kot najvišjega slovenskega priznanja
za kakovost izdelkov in storitev.
Na področju ponudbe računalniških programov za poslovanje
malih podjetij in samostojnih podjetnikov smo poleg računalniških
programov PCA Podjetnik (razvit v letu 2000) ter PCA Prodaja, PCA Prodaja Plus in PCA Poslovanje (razviti v letu 2002) v letu
2003 trgu ponudili še dva programa: Potni nalogi ALEA in ALEA Register.
V letu 2002 smo preko podjetja DZS Zagreb, d.o.o., pričeli s
prodajo izdelkov iz blagovne znamke ALEA na hrvaškem trgu.
V letu 2002 smo pripravili podjetniški portal blagovne znamke
ALEA, ki je pričel delovati 1. januarja 2003. Portal ALEA omogoča
uporabnikom enostaven in hiter dostop do podatkov, ki jih
potrebujejo pri svojem vsakodnevnem poslovanju. Poleg tega bodo
lahko uporabniki s portala ALEA prenesli naslednje vsebine:
predstavitvene različice računalniških programov za poslovanje
malih podjetij in samostojnih podjetnikov, interaktivne priročnike,
katalog obrazcev s primeri pravilno izpolnjenih obrazcev,
nadgradnje programov za poslovanje Založništva tiskovin.
Od avgusta 2003 pa si lahko na spletu ogledate tudi celotno
ponudbo blagovne znamke
Akta ter sodelujete v nagradni igri.
|