Prvi
del Matematične pustolovščine omogoča predvsem razpoznavanje števil,
oblik in barv, štetje in nadaljevanje zaporedij ter številskih vrst, ter
tako utrjuje vzorčno in osnovno logično mišljenje.
Znajdemo se na Ledenem otoku, domovanju in igralnici prijateljev Meda
in Pinga, kjer največji ledeni otok predstavlja izhodišče za štiri zanimive
igre, dva stranska ledena otočka vsebujeta dodatne dejavnosti, otoček
z iglujem pa seveda slavno SUPERigro.
|
Pri
Zabavni pobarvanki lahko pobarvamo, kopiramo, nato pa natisnemo lastno
umetnijo. Pri igri Poišči število moramo izbrati sliko, ki vsebuje
pravo število predmetov, po katerem nas sprašuje Medo. Pri igri Ujemi
oblike je treba biti že precej spreten, saj moramo uloviti nemirne like,
ki poplesujejo po zaslonu, ampak klikniti moramo le tiste, ki so enaki izbrani
obliki. |
Pri
Sestavi sliko nas pričaka sestavljanka, ampak žal jo je treba še
rešiti; ko sestavimo trakove v pravo zaporedje, se prikaže željena slika.
Pri igri Nadaljuj zaporedje pa je potrebno like, ki so na voljo,
postaviti na prava mesta, da bodo logično nadaljevali dano zaporedje oblik
in barv. Plakat s števili pa spet ponuja nekaj sproščene zabave,
saj lahko natisnemo kar lepo število najrazličnejših predmetov, urejenih
v številsko vrsto. |
Zbirka Moja prva matematična pustolovščina je namenjena predvsem
domači uporabi za otroke od 3 do približno 7 let starosti, torej ponuja
predšolsko in zgodnjo šolsko raven znanja matematike. Mišljena je predvsem
kot zabavno dopolnilo in predpriprava za razvoj matematičnih spretnosti
in mišljenja, kakršno se izoblikuje pri otrocih v tem obdobju.
Poleg tega omogoča različne nastavitve za uporabnike z različnim znanjem.
Začetni zaslon ponuja izbiro uporabnika, kamor otrok vpiše svoje ime, program
pa si "zapomni" nastavitve, dosežen rezultat in težavnostno stopnjo
prav za tega uporabnika. Tako lahko otrok kadarkoli nadaljuje tam, kjer
je zadnjič končal z uporabo programa, ko pa bo dosegel končno stopnjo in
opravil vse zastavljene uganke in igre, se bo prav zanj natisnilo priznanje
o uspešno zaključenem preizkusu znanja iz matematike. Težavnostne stopnje
so tri: lažja, srednja in težja. Program samodejno in sproti preklaplja
med njimi glede na otrokov rezultat in odgovore; če se ta npr. večkrat zmoti
in napačno odgovori, bo program nadaljeval z lažjimi nalogami, sicer pa
bo postopoma ponujal težje in bolj zapletene.
Program je izjemno prijazen in preprost za uporabo, igranje in učenje pa
je poenostavljeno in hitro priučljivo, tudi če nimamo nikakršnih izkušenj
z uporabo računalniških programov. S preprostim klikom z miško lahko postorimo
večino nalog, pomoč Pinga in Meda pa nam je kadarkoli na voljo. Igre lahko
igramo v poljubnem zaporedju; lahko natisnemo tudi posebne delovne pole,
na katerih so še dodatne naloge iz matematike, ravno tako urejene po težavnostnih
stopnjah, ki omogočajo postopno učenje. Poleg tega lahko uporabnik kadarkoli
preveri svoj doseženi rezultat in se prepriča, kakšno stopnjo znanja je
že dosegel.
|