Štejem in razvrščam
Prvi del Matematične pustolovščine omogoča predvsem razpoznavanje števil, oblik in barv, štetje in nadaljevanje zaporedij ter številskih vrst, ter tako utrjuje vzorčno in osnovno logično mišljenje.

Znajdemo se na Ledenem otoku, domovanju in igralnici prijateljev Meda in Pinga, kjer največji ledeni otok predstavlja izhodišče za štiri zanimive igre, dva stranska ledena otočka vsebujeta dodatne dejavnosti, otoček z iglujem pa seveda slavno SUPERigro.

Igre lahko uporabnik igra v poljubnem zaporedju, edino SUPERigra zahteva, da prej opravimo ostale naloge; takrat se iz morja dvignejo ledene skale, po katerih varno pridemo čez vodo. Pri vsaki od iger nam seveda simpatična prijatelja stojita ob strani.
Pri Zabavni pobarvanki lahko pobarvamo, kopiramo, nato pa natisnemo lastno umetnijo. Pri igri Poišči število moramo izbrati sliko, ki vsebuje pravo število predmetov, po katerem nas sprašuje Medo. Pri igri Ujemi oblike je treba biti že precej spreten, saj moramo uloviti nemirne like, ki poplesujejo po zaslonu, ampak klikniti moramo le tiste, ki so enaki izbrani obliki.
Pri Sestavi sliko nas pričaka sestavljanka, ampak žal jo je treba še rešiti; ko sestavimo trakove v pravo zaporedje, se prikaže željena slika. Pri igri Nadaljuj zaporedje pa je potrebno like, ki so na voljo, postaviti na prava mesta, da bodo logično nadaljevali dano zaporedje oblik in barv. Plakat s števili pa spet ponuja nekaj sproščene zabave, saj lahko natisnemo kar lepo število najrazličnejših predmetov, urejenih v številsko vrsto.
Zbirka Moja prva matematična pustolovščina je namenjena predvsem domači uporabi za otroke od 3 do približno 7 let starosti, torej ponuja predšolsko in zgodnjo šolsko raven znanja matematike. Mišljena je predvsem kot zabavno dopolnilo in predpriprava za razvoj matematičnih spretnosti in mišljenja, kakršno se izoblikuje pri otrocih v tem obdobju.

Poleg tega omogoča različne nastavitve za uporabnike z različnim znanjem. Začetni zaslon ponuja izbiro uporabnika, kamor otrok vpiše svoje ime, program pa si "zapomni" nastavitve, dosežen rezultat in težavnostno stopnjo prav za tega uporabnika. Tako lahko otrok kadarkoli nadaljuje tam, kjer je zadnjič končal z uporabo programa, ko pa bo dosegel končno stopnjo in opravil vse zastavljene uganke in igre, se bo prav zanj natisnilo priznanje o uspešno zaključenem preizkusu znanja iz matematike. Težavnostne stopnje so tri: lažja, srednja in težja. Program samodejno in sproti preklaplja med njimi glede na otrokov rezultat in odgovore; če se ta npr. večkrat zmoti in napačno odgovori, bo program nadaljeval z lažjimi nalogami, sicer pa bo postopoma ponujal težje in bolj zapletene.

Program je izjemno prijazen in preprost za uporabo, igranje in učenje pa je poenostavljeno in hitro priučljivo, tudi če nimamo nikakršnih izkušenj z uporabo računalniških programov. S preprostim klikom z miško lahko postorimo večino nalog, pomoč Pinga in Meda pa nam je kadarkoli na voljo. Igre lahko igramo v poljubnem zaporedju; lahko natisnemo tudi posebne delovne pole, na katerih so še dodatne naloge iz matematike, ravno tako urejene po težavnostnih stopnjah, ki omogočajo postopno učenje. Poleg tega lahko uporabnik kadarkoli preveri svoj doseženi rezultat in se prepriča, kakšno stopnjo znanja je že dosegel.

NAZAJ na PREGLED
Copyright © 2001, Založništvo literature DZS, Ljubljana