Drugi
del Matematične pustolovščine omogoča postopno učenje zahtevnejših
matematičnih operacij, torej seštevanja in odštevanja, pa vendar ponuja
tudi veliko zabave in smeha.
Spet seveda pristanemo na Ledenem otoku, v družbi Meda in Pinga, kjer
največji ledeni otok predstavlja izhodišče za štiri nove, zanimive igre,
dva stranska ledena otočka pa vsebujeta dodatne dejavnosti.
|
Matematični
stroj zahteva, da dopolnimo zastavljen račun, kjer gre za odštevanje
ali seštevanje predmetov, da nam pravilni odgovor dobesedno "priteče"
iz pipe. Tudi Slikaj s števili je zabavna pobarvanka, ampak hkrati
zahteva nekaj računskega znanja, da z barvo zapolnimo oblike in dele slikanice.
Pri Odštevanju pa klikamo predmete, da jih zmanjkuje, dokler nam
ne ostane le točno določeno število. |
Zbirka Moja prva matematična pustolovščina je namenjena predvsem
domači uporabi za otroke od 3 do približno 7 let starosti, torej ponuja
predšolsko in zgodnjo šolsko raven znanja matematike. Mišljena je predvsem
kot zabavno dopolnilo in predpriprava za razvoj matematičnih spretnosti
in mišljenja, kakršno se izoblikuje pri otrocih v tem obdobju.
Poleg tega omogoča različne nastavitve za uporabnike z različnim znanjem.
Začetni zaslon ponuja izbiro uporabnika, kamor otrok vpiše svoje ime,
program pa si "zapomni" nastavitve, dosežen rezultat in težavnostno
stopnjo prav za tega uporabnika. Tako lahko otrok kadarkoli nadaljuje
tam, kjer je zadnjič končal z uporabo programa, ko pa bo dosegel končno
stopnjo in opravil vse zastavljene uganke in igre, se bo prav zanj natisnilo
priznanje o uspešno zaključenem preizkusu znanja iz matematike. Težavnostne
stopnje so tri: lažja, srednja in težja. Program samodejno in sproti preklaplja
med njimi glede na otrokov rezultat in odgovore; če se ta npr. večkrat
zmoti in napačno odgovori, bo program nadaljeval z lažjimi nalogami, sicer
pa bo postopoma ponujal težje in bolj zapletene.
Program je izjemno prijazen in preprost za uporabo, igranje in učenje
pa je poenostavljeno in hitro priučljivo, tudi če nimamo nikakršnih izkušenj
z uporabo računalniških programov. S preprostim klikom z miško lahko postorimo
večino nalog, pomoč Pinga in Meda pa nam je kadarkoli na voljo. Igre lahko
igramo v poljubnem zaporedju; lahko natisnemo tudi posebne delovne pole,
na katerih so še dodatne naloge iz matematike, ravno tako urejene po težavnostnih
stopnjah, ki omogočajo postopno učenje. Poleg tega lahko uporabnik kadarkoli
preveri svoj doseženi rezultat in se prepriča, kakšno stopnjo znanja je
že dosegel.
|